2015. február 2., hétfő

Indulnak a LélekTúrák!

" 'Uram, nem tudjuk, hová mégy, hát hogy ismerhetnénk az utat?' 'Én vagyok az út, az igazság és az élet' - válaszolta Jézus..." (János-evangélium: Jn 14,5-6)
Kép: saját, a Rózsika-forrásnál
A februárban induló LélekTúra sorozat szervezői és vezetői közül néhányan elindultunk a "nulladik" lélektúrára, Solymárról Csobánkára, hogy lélekben és technikailag is felkészüljünk és "próbát tegyünk". Csobánkán a Segítő nővérek vendégszeretetét élvezhettük.

Néhány gondolat, villanás a túráról:
  • Mit viszek a lelki hátizsákomban? Van-e ami felesleges?
  • Hol keresem a tiszta forrást? Honnan iszom - az élet bőséges és hevesen sodródó patakjából vagy a friss vízből, amely alig csak csordogál a hegyoldalból és folyik bele a patakba?
  • Mi az én "védelmező váram"? - hogyan oltalmaz engem Isten az életben - tapasztaltam-e már?
  • A kereszt mint az ellentétek kibékülése és megszabadulás - "én magam vagyok a keresztem", magamhoz vagyok szögezve - hogyan fogadom? Milyen szabadságot ad az elfogadás?
  • Megnyithatom a mennyet az emberek fölött - a jelenlétemmel, az áldásommal, az odafordulásommal - Isten jelenlétét és szeretetét közvetíthetem...
  • Nincsenek éles határok - ha vannak is, valahogy mégis áthidalhatók - akár az élet és a halál között, a föld és a menny között...
A LélekTúrákról:
http://szerzetesek.hu/hirtegla/lelekturak

További fotók itt:
https://plus.google.com/u/0/photos/100521907252765382803/albums/6111158132763602433

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése